Виробничники відчули переваги нового методу завантаження продукції
Виробничники відчули переваги нового методу завантаження продукції
У грудні минулого року в цеху розливу вуглеводнів виробництва етилену і поліетилену ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» було завершено реконструкцію естакади наливу бензолу. Всі роботи з реалізації проєкту калуські нафтохіміки виконали власними силами.
Про те, що зумовило проведення такої реконструкції журналісту «НК» тоді розповів начальник цього підрозділу нафтохімічного підприємства Роман Слюзар. І ось ми знову в нього…
– Хочу відразу сказати, – розповідає Роман Ігорович, – що реконструкція естакади за проєктом спеціалістів проєктного відділу підприємства та виконані всі необхідні роботи з виготовлення та монтажу обладнання працівниками нашого ремонтного управління, впроваджена спеціалістами служби КВПіА система автоматизованого управління процесом наливу бензолу й інші роботи, до яких долучався технологічний персонал цеху і служби головного енергетика, виправдали всі наші найкращі надії. – Тепер ми вже повністю перейшли на нову схему наливу бензоду, що ми змогли задовільнити побажання споживачів цієї продукції.
– Що маєте на увазі?
– Останнім часом все частіше до спеціалістів маркетингової служби підприємства, його керівництва стали звертатися наші партнери з проханням, аби ми вантажили бензол не у звичні 60-тонні цистерни, а так звані танк-контейнери, в які заливається 25 тонн продукції. Розміщуються вони на залізничних платформах (по два танк-контейнери на кожній).
Вигідність нової схеми завантаження вигідна як споживачам продукції, так і нам – її виробникам. Адже завантажена в танк-контейнера продукція відразу без використання переливних баз (морських терміналів) потрапляє до адресата. Позитивним моментом є також те, що танк-контейнера можна транспортувати як на залізничних платформах, так і автомобільним транспортом.
– Чи маєте нині достатньо танк-контейнерів, аби забезпечити поставку бензолу споживачам?
– Для перевезення цієї продукції маємо 112 танк-контейнерів, які розміщуються, відповідно, на 56 платформах. Для транспортування продукції споживачам формуються потяг із 28 платформ, одна із яких (див. на знімку) і зараз знаходиться в цеху на естакаді наливу продукції.
Хочу також сказати, що коли на початку роботи завантаження бензолу за новою схемою відчувалися певні труднощі, то тепер персонал цеху повністю освоїв новий метод роботи і люди відчули його переваги.
Підготував Анатолій Гайовий.
ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» повідомляє про намір змінити тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення.
І хоча нині товариство КАРПАТНАФТОХІМ через запровадження в державі воєнного стану припинило свою виробничу діяльність і його основні установки знаходиться в стані вимушеного простою, воно й надалі залишається визначальним як для міста Калуша, так і економіки Прикарпаття та України загалом. Про те, в чому полягає така значимість підприємства ми ведемо розмову із заступником генерального директора […]