ВІДЗНАКИ ТОВАРИСТВА
2018р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" – переможець конкурсу серед підприємств хімічної і нафтохімічної галузей промисловості України
2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".
2007. ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ” стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення.
2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".
Травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.
Жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.
Червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”
Квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.

Виробничники освоїли та вдосконалюють новий метод завантаження продукції

Цех розливу вуглеводнів виробництва етилену та поліетилену ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» за площею належить до найбільших підрозділів цього нафтохімічного підприємства. Його п‘ять відділеньзагалом займають територію понад  50 гектарів.

Тож, як мовиться, клопотів як із забезпеченням виконання технологічних завдань, так і з догляду за територією цеху в його керівника Романа Слюзаря більш, ніж достатньо. А тут ще буквально рік тому виникла потреба в реконструкції естакади наливу бензолу, який є одним з основних видів продукції виробництва.

– До реконструкції ми бензол заливали у залізничні цистерни, – розповідає Роман Ігорович. – Але, зважаючи на запити ринку, стало зрозуміло, що споживачі продукції потребують її нині у так званих танк-контейнерах, які розміщуються на залізничних платформах (по два танк-контейнери на кожній) і в які заливається до 25 тонн бензолу.

Чим таке транспортування вигідне як для виробничника, так і споживачів продукції?

Для нас передусім тим, що завантажена в танк-контейнери продукція без використання переливних баз відразу має можливість потрапляти до споживача. Адже раніше, щоб доставити бензол споживачам, які для перевезення використовують морський транспорт, його слід було зливати в морських терміналах у резервуари, а вже звідти ця продукція завантажувалася на судна. Тоді як продукція у танк-контейнерах завантажується на судно відразу.

А ще відсутність проміжних стадій між виробником та споживачем запобігає втратам продукції, тому метод її транспортування в танк-контейнерах нині широко використовується в країнах Європейського Союзу.

Відомо, що за проєктом спеціалістів проектного відділу підприємства всі роботи з його реалізації виконали працівники ремонтного управління й цеху контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ». А чи виконували протягом року якісь інші роботи з вдосконалення проєкту?

Хочу найперше сказати, що за період з часу реалізації проєкту персонал добре освоїв нову схему наливу бензолу цеху і він нині повністю справляється з її продуктивністю та можливостями. А якщо в процесі експлуатації й виникали якісь дрібні неполадки, то всі вони відразу усувалися технологічним персоналом цеху, ремонтниками та «кіповцями» підприємства.

На сьогодні ми вже маємо для транспортування бензолу 112 танк-контейнерів, які розміщуються відповідно на 56 платформах. Для доставки продукції споживачам, зокрема в порт міста Чорноморськ Одеської області, формуємо потяг із 28 платформ. У цей період вироблений бензол зберігаємо в ємностях.

Під час останнього зупинкового ремонту, який на підприємстві проходив у жовтні минулого року, був проведений капітальний ремонт підестакадних колій фактично в усіх відділеннях цеху, зокрема і з розливу ароматичних вуглеводнів, де ще окрім бензолу ми відвантажуємо споживачам фракцію С9 і смолу піролізу, що сприяло більш надійному проведенню процесу завантаження продукції.

Хотілося б також відзначити працю працівників ремонтного управління підприємства, технологічного персоналу цеху з монтажу нової системи обігріву трубопроводів у цьому відділенні. Потреба у впроваджені цього проєкту, який, до речі, виготовили проектувальники нашого підприємства, виникла через погану роботу старої схеми обігріву, оскільки бензол має здатність кристалізуватися при температурі нижче плюс 4,7 градуса.

До сказаного вище про виробничі будні колективу нашого цеху хотілося б додати, що його сьогоднішня стабільна робота забезпечується як кваліфікованою працею наших виробничників, так і при підтримці з боку централізованих служб підприємства.

Записав Степан Василів.

На знімках:

– працівники цеху завантажують бензол у танк-контейнери;

– Роман Слюзар зі старшим майстром зміни Ігорем Кузівим.

01.03.2021

Підприємство допомагає Українській армії та бійцям територіальної оборони

Війна не залишила байдужим жодного українця. Вони долучаються до боротьби з ворогом як безпосередньо у зонах бойових дій, так і на окупованих та неокупованих територіях. Не стоять осторонь від агресивних дій російської армії й колективи промислових підприємств. Серед яких і товариство «КАРПАТНАФТОХІМ». Про те, що робить підприємство та його працівники задля перемоги над ворогом. нам […]

У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану з 24 лютого технологічні цехи ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» були планово зупинені

Все обладнання  та комунікації технологічних цехів звільнено від  продуктів, заповнено інертним газом (азотом) та виведено на режим консервації. Обладнання  знаходиться у належному технічному стані.  Системи протипожежного, протиаварійного захисту, раннього виявлення та оповіщення, енергозабезпечення перебувають у справному і робочому  стані.  В структурних підрозділах підприємства  розроблено регламенти,    які передбачають порядок обслуговування технологічних установок у режимі їх консервації. […]