ВІДЗНАКИ ТОВАРИСТВА
2018р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" – переможець конкурсу серед підприємств хімічної і нафтохімічної галузей промисловості України
2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".
2007. ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ” стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення.
2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".
Травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.
Жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.
Червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”
Квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.

Юрій Тодоров:«Кожен наш поїзд, вагон, контейнер… ми бачимо в режимі онлайн»

Він став виконувати обов’язки заступника генерального директора ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» з комерційних питань у листопаді 2017 року – невдовзі після того, як було відновлено виробництво продукції на нафтохімічному підприємстві після багаторічного простою. Тож Юрію Тодорову довелося відразу братися до справи – швидко оцінити ситуацію, продумати й вибудувати найбільш оптимальну та дієву структуру служби й підібрати кваліфіковані кадри для професійного виконання покладених на них завдань, посадових та функціональних обов’язків.

Як зізнався мій співрозмовник, розпочинати в своїй трудовій біографії нову сторінку в «КАРПАТНАФТОХІМі» було складніше, ніж коли він робив це на Одеському нафтопереробному заводі, де займався митним оформленням та керував відділом поставок. Так само легше і простіше працювалося йому в мережах автозаправних станцій, виконуючи там практично аналогічну роботу, що й на заводі. Адже виробництво на нафтопереробному заводі та мережу АЗС не порівняти з нафтохімією. У ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» і в технології виробництва потрібно вникати та розуміти їх, і обсяги виробництва продукції великі та її номенклатура широка, і завдання з реалізації продуктів та закупівлі сировини не співрозмірні навіть з багатьма великими промисловими підприємствами в Україні.

– Коли в серпні 2017 року я приїхав у ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» для налагодження автоматизації бізнес-процесів, продажів, логістичних відвантажень і з вирішення інших проблемних питань бізнесу та комерції, то ми спершу спільно з провідними фахівцями та керівництвом підприємства визначили найоптимальнішу структуру служби заступника генерального директора з комерційних питань, – пригадує Юрій Миколайович. – Зокрема було вирішено сформувати чотири відділи: логістики; реалізації; митного оформлення та поставок піролізної сировини; із забезпечення допоміжною хімічною сировиною та паливно-мастильними матеріалами, а також групу маркетингу й керувати службою залізничного цеху. Але при формуванні відділів, підборі фахівців у нашу команду зіткнувся з тимчасовими труднощами. Багато хто не розумів, як проходитимуть наші бізнес-процеси, дехто боявся, що не зможе працювати в новій команді. Однак я кожного запевнив, що в нашій комерційній службі дійсно будуть ті люди, з якими можна плідно працювати та які одні одним допомагатимуть. Говорив також, що вони всі горітимуть бажанням щодня приходити на роботу. І дуже приємно, що багато молодих спеціалістів у це повірили та зараз ми разом працюємо.

За більш як три роки роботи в ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» я сам переконався, що на цьому великому нафтохімічному підприємстві можна молодим людям ефективно розвивати свою професійність. Але для цього треба бути голодним до кожної нової інформації, почутої від досвідчених професіоналів своєї справи – генерального директора підприємства Івана Підсадюка, начальника виробництва ЕіП Івана Федоріва та інших фахівців, вбирати її в себе, як губка воду, хотіти самому краще пізнавати і розуміти технологічні процеси, ринок збуту та все решта, що може стати підґрунтям для прийняття правильних рішень щодо дій в тих чи інших ситуаціях. Бо в жодному вузі цього не навчать.

– З червня 2017 року й дотепер підприємство працює без зупинок. Обсяги виробництва в усіх цехах «КАРПАТНАФТОХІМу» постійно збільшувалися, уже довший час вони працюють на повних навантаженнях. І на складах підприємства товарна продукція не залежується, своєчасно відвантажується та реалізовується споживачам. Як вдалося досягти такої стабільності в продажах?

– Дуже копіткою й ефективною працею нашої команди. Коли ми розпочали роботу, то в 2017 році виробництва ще працювали на низьких навантаженнях. Тоді обсяги виробництва каустичної соди складали приблизно 7-8 тонн у місяць. Зараз щомісяця виробляється 15-16 тонн цього продукту, тобто удвічі більше. Також на початках були проблеми з рухомим складом, цистернами, танк-контейнерами, налагодженням логістики транспортування й реалізації продукції споживачам, постачання сировини на підприємство. Але поступово ми їх вирішували. Було оптимізовано рухомий склад, визначено чіткі маршрути руху контейнерних поїздів, планування відвантажень, автоматизовано контроль за всіма вантажними перевезеннями до морських портів, залізничних перевалочних пунктів та поверненням порожніх вагонів і цистерн, значно скорочено час завантаження продукції та доставки її до місць призначень. Так само вдалося суттєво поліпшити ситуацію з постачанням сировини на підприємство, пришвидшити цей процес. Тобто командою комерційної служби робиться все для того, щоб створювати можливість виробництвам «КАРПАТНАФТОХІМу» працювати на максимальних навантаженнях.

З цього приводу хотілося б відзначити значний вклад у нашу спільну справу начальника відділу логістики Романа Крохти, який раніше ніколи не займався логістикою, та його заступника з організації перевезень Андрія Шевчука. У них завжди повно ідей, є своє бачення щодо їх реалізації. І саме ці фахівці доклали багато власних зусиль, щоб автоматизувати бізнес-процеси. Тепер ми можемо в режимі онлайн бачити кожен контейнер, кожну цистерну, кожний вагон, напіввагон, де вони перебувають у дорозі, куди рухаються і що загалом відбувається в портах, перевалочних пунктах, куди транспортується продукція підприємства для подальшого планування відвантажень. Я горджусь вищезгаданими фахівцями, як й іншими представниками нашої команди з високими професійними навиками – начальниками відділів Романом Дзюбановським, Назаром Пухтою, Романом Псюком, провідним фахівцем групи маркетингу Володимиром Штогрином, начальником залізничного цеху Миколою Хомою. Цей перелік можна б продовжити, бо колектив нашої служби насправді є професійним. Без цих хлопців не було б мене як впевненого керівника.

– Чи вдалося вашій службі вийти з продажами продукції підприємства на ринки якихось нових країн?

– Цього року збулася наша амбітна мета щодо продажу полівінілхлориду суспензійного в Америку. Щоправда, ми вийшли на ринок Бразилії – найбільшої держави Південної Америки. Вірю, що полівінілхлорид, який користується великим попитом у світі, потрапить і на ринок Північної Америки, де світовим лідером з виробництва ПВХ є США.

Також цьогоріч було відвантажено та вперше відправлено до США наш бензол. Однак основними ринками для його збуту залишаються країни Європи.

Продукцію нашого підприємства ми не просто намагаємося продати в Україні чи за кордоном. Ми шукаємо для її збуту найбільш цікаві та маржинальні ринки. Раніше працювали і з Китаєм, але це не дуже  привабливий для нашого підприємства ринок, бо це ринок переважно низьких цін.

Крім Бразилії, США, новими ринками, куди ми вийшли з продажами продукції, стали країни Африки, Ізраїль та інші. ПХВ ми експортували і в країни Європейського Союзу, де наша продукція конкурує з європейськими виробниками.

– Вашу службу торкнувся коронавірус?

– Так, чимало наших працівників перехворіли на COVID-19. Я теж хворів. Було важко, 5-6 днів температура 38,50 трималась. Відчував велику втому, нюх не втрачав, але не панікував. У лікарні не лежав. Перебував на самоізоляції, виконував поради лікаря, пив багато води. І так вийшов з цього хворобливого стану. А коли результати тестів виявилися негативними, то з дозволу лікаря знову повернувся на роботу.

– Чого очікуєте від 2021 року?

– Дуже важко щось прогнозувати. Але, враховуючи те, що зараз у світі вже з’явилася вакцина проти коронавірусу, ситуація на ринках збуту нафтохімічної продукції стабілізовується, то сподіваюся, що 2021 рік буде кращим, ніж поточний. Але він навряд чи буде легшим роком для діяльності ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ». Головне, як на мене, треба буде грамотно підійти до ціноутворення, правильно організувати реалізацію продукції на маржинальні ринки, закупівлю сировини, укласти прямі контракти на продаж і закупівлю та далі впевнено рухатися вперед, розвиватись, будувати нові установки, нові виробництва і створювати нові робочі місця, щоб і Калуш як промислове місто міг розвиватися.

Розмову вів Василь ТКАЧУК.

На знімках: Юрій Тодоров;

заступник генерального директора (в центрі)  разом з Романом Крохтою та Романом Дзюбановським.

14.12.2020

Музей «КАРПАТНАФТОХІМу» – один з привабливих туристичних об’єктів міста

На Прикарпатті, зокрема в Калуші, Долині та Новиці хочуть створити локації нового туристичного маршруту – «Бойківська сіль». Над відповідною грантовою заявкою вже працюють спеціалісти трьох територіальних громад. Відомо також, що маршрут розпочинатиметься у Калуші з оглядів експонатів Народного музею історії і трудової слави ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ», який уже тривалий час функціонує в приміщенні палацу культури «Мінерал». […]

«КАРПАТНАФТОХІМ» продовжує забезпечувати рідким киснем медичні заклади області

З його доставкою в лікарні та тимчасовим зберіганням підприємству допомагає благодійний фонд «Покуття» За словами заступника генерального директора товариства «КАРПАТНАФТОХІМ» Яреми Рудика, сьогодні підприємство безкоштовно надає кисень Калуській, Городенківській та Коломийській центральним районним лікарням. – Ритмічна та стабільна робота виробництв дала нам можливість поставити в грудні лікарням області близько 75 тонн медичного кисню, з яких […]