ВІДЗНАКИ ТОВАРИСТВА
2023р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало подяку від Головнокомандувача Збройних Сил України за активну громадянську позицію, патріотизм та допомогу Збройним Силам України
2018р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" – переможець конкурсу серед підприємств хімічної і нафтохімічної галузей промисловості України
2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення.
2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".
Травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.
Жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.
Червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”
Квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.

Суд задовольнив вимоги пільговиків Калуша щодо проїзду без обмежень

У попередніх номерах «НК» неодноразово повідомлялося про те, що пільговики Калуша судяться з міською владою. Зокрема, зазначалося, що 17 січня у Калуському міськрайонному суді відбулося друге засідання в адміністративній справі за позовом калушанки, викладача Калуського політехнічного коледжу Валентини Сороки до виконавчого комітету Калуської міської ради. Жінка, заручившись підтримкою однодумців, вимагає скасувати рішення виконавчого комітету міськради, яким було запроваджено «пільгові» рейси на автобусних маршрутах загального користування, адже переконана, що згідно з чинним законодавством, пільгові категорії громадян мають право їздити в міських та приміських автобусах загального користування без обмежень. Тоді розгляд справи перенесли на 6 лютого. Відтак наприкінці січня пільговики навідалися на чергову сесію Калуської міської ради, щоб там озвучити свої вимоги. Депутати міськради проголосували за підготовлене напередодні звернення до Кабінету Міністрів України щодо роз’яснення «законності пільгових перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування у Калуші». Прийняте звернення не поставило крапку у цьому питанні, а тому на чергове засідання суду знову прийшло близько сотні пенсіонерів та інвалідів.

 

Виконавчий комітет Калуської міської ради звузив соціальні гарантії, надані людям державою, і віднайшов новий вид транспорту

 

На цьому під час свого виступу наголошував представник позивача, адвокат Андрій Сторожук.

– Рішення виконавчого комітету міської ради від 24 травня 2017 «Про затвердження графіку руху міського автотранспорту, що здійснює перевезення пільгових категорій населення на міських автобусах загального користування», на нашу думку, суттєво звузило соціальні гарантії, надані окремій категорії осіб державою у рамках законодавчих актів, зокрема щодо безкоштовного користування транспортом загального користування. Справа в тому, що у Законі України «Про автомобільний транспорт» чітко зазначається, що за видами перевезень транспорт буває загального користування, для спеціальних або нерегулярних перевезень, а виконавчий комітет міської ради винайшов новий вид транспорту, що здійснює перевезення пільгових категорій населення. Такого виду транспорту взагалі не існує на законодавчому рівні. Крім того, були непоодинокі випадки, коли навіть у цих маршрутках пільговикам відмовляли у безоплатному проїзді. Правоохоронці своєю чергою запевняють, що проводять з водіями профілактичні бесіди, але одразу ж самі собі заперечують і стверджують, що порушень не виявлено.

До 2017 року з державного бюджету було передбачено субвенції міським бюджетам для того, щоб компенсувати приватним перевізникам пільгове перевезення. Тому вважаю, що виконавчий комітет прийняв вищезгадане рішення через відсутність або недостатність коштів у міському бюджеті. Але хто тоді має реалізовувати державні гарантії, зокрема щодо соціального захисту, які закріплені на рівні Конституції України? В Законі України «Про місцеве самоврядування» чітко зазначено, що міська рада має реалізовувати програми по соціальному захисті населення. До того ж є приклади міських і навіть селищних рад, які віднайшли кошти, щоб забезпечити необмежений проїзд пільговиків у всіх автобусах загального користування.

Також варто зауважити, що раніше Київський апеляційний адміністративний суд розглядав аналогічну справу і дійшов висновку, що органи місцевого самоврядування мають два повноваження щодо предмету спору – затверджувати тарифи та організовувати перевезення. Відтак суд скасував рішення міської ради, яким обмежувалося перевезення пільговиків по окремій кількості місць за один рейс.

 

Оскаржуване рішення втратило чинність, а в постанові КМУ не визначено механізму надання безоплатного проїзду пільговикам

У цьому суд переконувала представник відповідача – виконавчого комітету Калуської міської ради Юлія Корпан.

– Позов не підлягаю задоволенню, адже Законом України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність деяких законодавчих актів України» від 28 грудня 2014 року виключено пункт іншого закону, яким було передбачено надання ветеранам праці пільг з безплатного проїзду всіма видами міського пасажирського транспорту, в тому числі пенсіонерам. Право пільгового проїзду було збережено лише для інвалідів І і ІІ груп, дітей-інвалідів, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів із малозабезпечених сімей та осіб, які їх супроводжують.

Також варто зауважити, що згідно зі ст. 19 ЗУ «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» виключно законами України визначаються пільги щодо оплати транспортних послуг та критерії їх надання. Таким чином, постанови КМУ №354 та №555, які надають пенсіонерам та іншим пільговим категоріям осіб право на безкоштовний проїзд, не відповідають вимогам вищезгаданого закону. Крім того, в них не визначено механізму і порядку надання безкоштовного перевезення пільговиків.

Тому з метою задоволення потреб пільгових категорій населення, для яких відповідним законом було скасовано право на безоплатний проїзд, зокрема пенсіонерів за віком і осіб з інвалідністю ІІІ групи, виконавчим комітетом було прийнято рішення «Про затвердження графіку руху міського автотранспорту що здійснює перевезення пільгових категорій населення на міських автобусах загального користування».

Крім того, 1 лютого виконавчий комітет прийняв рішення «Про затвердження графіку руху міського транспорту, що здійснює перевезення пільгових категорій населення на міських автобусних маршрутах загального користування», яким додано окремі рейси, змінено певні маршрути та ін. Таким чином, оскаржуване рішення втратило чинність і відсутній предмет спору…

– Постанова КМУ касується Київським окружним адміністративним судом, – апелював А. Сторожук. – Такого рішення суду не було, а отже постанови чинні і обов’язково мають виконуватися на території України.

Була присутня на засіданні суду в якості свідка і депутат Калуської міської ради Ольга Єланіна, яка акцентувала увагу на відсутності обліку пасажиропотоку.

– Виконавча влада міста заявляє, що в нас 22 тисячі пільговиків, але не всі ж із них користуються маршрутками, – зазначає О. Єланіна. – Потрібен облік, електронні квити, тоді можна буде встановити обґрунтований тариф на перевезення і правильно відшкодовувати перевезення пільгових категорій населення.

 

Рішення суду

Зваживши аргумент обох сторін, суд прийняв рішення визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Калуської міської ради «Про затвердження графіку руху міського транспорту, що здійснює перевезення пільгових категорій населення на міських автобусних маршрутах Калуша».

Також суд зобов’язав виконавчий комітет розглянути питання щодо перевезення категорій населення на міських автобусних маршрутах загального користування. Це рішення набере законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи. Подати апеляцію можна протягом 30 днів.

Тетяна КУРТАШ.

12.02.2018

Калуш у воді… Проливні дощі, які буквально накрили Прикарпаття та Калущину 20 травня, завдали чималої біди людям.

Такої повені наше місто не бачило з липня 2008 року. Тоді від стихії, яка вирувала три дні здебільшого в західних областях України, теж найбільше постраждала Івано-Франківщина. В 488 населених пунктах області стихія тоді призвела до підтоплень майже 23 тисяч житлових будинків. У річках Дністер та Прут, які протікають поблизу деяких населених пунктів, рівень води піднявся […]

Вибори на Калуському окрузі пройшли фактично без порушень

Голова Калуської окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №85, до якого входять місто Калуш, Калуський, Рогатинський райони та частина Галицького району, Ігор Очкур у розмові з журналістом «НК» повідомив, що вибори на нашому окрузі пройшли без скарг, скандалів та грубих порушень. – Ці вибори були особливі тим, що людям довелося обирати Президента серед рекордної кількості […]