ВІДЗНАКИ ТОВАРИСТВА
2023р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало подяку від Головнокомандувача Збройних Сил України за активну громадянську позицію, патріотизм та допомогу Збройним Силам України
2018р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" – переможець конкурсу серед підприємств хімічної і нафтохімічної галузей промисловості України
2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення.
2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".
Травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.
Жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.
Червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”
Квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.

Роман Крохта: «У «КАРПАТНАФТОХІМі» всі процеси, що залежать від логістики, пришвидшилися і стали контрольованими»

Завдання із завантаження контейнерного поїзда ПВХ-С за одну добу вже калуських нафтохіміків не лякають

З відновленням у 2017 році в ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» виробництва продукції і створенням при службі заступника генерального директора з комерційних питань нових відділів значно покращилася на підприємстві логістика постачання сировини, транспортування й реалізації продукції споживачам з контролем за рухом всіх вантажних перевезень до морських портів, залізничних перевалочних пунктів та поверненням порожніх вагонів і цистерн.

Також поліпшилася ситуація з перевезення продуктів й автомобільним транспортом. Це можна бачити й по тому, скільки щоденно великогабаритних вантажівок припарковуються на чималій за площею автозупинці «Управління» та на під’їзній дорозі до контрольно- пропускного пункту, очікуючи своєї черги для заїзду на територію виробництва ПХВСС і КС, щоб завантажитися продукцією.

За словами начальника відділу логістики Романа Крохти, найосновніше, що вдалося особливого зробити після відновлення роботи виробництв, це організувати й проводити перевезення готової продукції підприємства територією України та в напрямку міжнародних транспортних коридорів, використовуючи для цього контейнерні поїзди.

– Такими поїздами, а це платформи, на яких розміщено один 40-тонний контейнер, ми відправляємо полівінілхлорид суспензійний (у біг-бегах чи мішках, упакованих в палети, до перевалочних комплексів портів в Одесі та Чорноморську, звідки він експортується в різні країни світу, – зауважує Роман Степанович. – Каустична сода відвантажується контейнерними поїздами, що складаються з платформ, на яких розміщено по два 20-тонні контейнери. Ними ми постачаємо цю продукції найбільшому її споживачеві в Україні – Миколаївському глиноземному заводу, Крім того, каустична сода перевозиться контейнерними поїздами і до Одеського порту, де перевантажується в танкери покупців і морем доставляється до Італії, Іспанії, Фінляндії, Туреччини та інших країн. Також нещодавно перший поїзд в складі 38 платформ з бензолом відправлено в порт Чорноморськ, для подальшої перевалки на танкер.

Перехід на контейнерні поїзди дозволив оптимізувати залучений рухомий склад під перевезення, а це значні додаткові грошові ресурси для підприємства.

– Ви ж, мабуть, відповідаєте за усі матеріальні потоки, що проходять у «КАРПАТНАФТОХІМі» по логістичному ланцюгу?

– Він, звісно, довгий, бо розпочинається від постачання сировини, проходить через різні проміжні процеси й завершується поставкою готової продукції до споживача згідно з умовами договору. За кожні понаднормовані простої вагонів як в дорозі слідування, так і при розвантаженні сировини, завантаженні продукції, несвоєчасні доставки до місць призначень чи інші інциденти, що можуть статися і не тільки з нашої вини, підприємство повинно сплачувати додаткові кошти.

Ще у нас є перевалка продукції, яка поділяється на залізничну: (перевалюємо в євро вагони) та перевалка для відвантаження морським транспортом – танкерами, простій яких тарифікується щогодинного і може складати значні суми. Але ми стараємося цього не допускати. Навпаки, за період від початку відновлення роботи виробництв ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» до нинішнього дня досягнуто прогресу в багатьох аспектах діяльності, що стосується логістики.

Логістика в сучасному розумінні – це не тільки транспорт, а й спільна робота всіх служб та відділів комерційної служби (відділів поставок основної і допоміжної сировини, відділу реалізації та залізничного цеху, групи митного оформлення) з виробничими підрозділами, які відповідають за планування виробництва, розвантаження сировини та завантаження готової продукції, службою якості, а також створеними за нашою ініціативою логістичними центрами відвантаження, які займаються оформленням документів. На сьогодні можна стверджувати, що як на самому підприємстві всі логістичні бізнес-процеси стали контрольованими, підвищилась швидкість їх виконання, так і взято під контроль рух матеріальних потоків поза підприємством: в дорозі, на перевалках.

Слід також зауважити, що доставкою в порт ланцюг не завершується, адже необхідно злити продукт в ємність та перевалити його на танкер чи в євровагон і відвантажити за межі України.

– З цим теж треба встигати справлятися?

– Завдання завантажити контейнерний поїзд ПВХ-С та видати за одну добу, або поїзд з содою каустичною – за дві доби вже нікого не лякають. Як і складніші завдання: запланувати танкер, накопичити продукцію для нього в порту та перевалити її на танкер (і це все за два тижні!).

Такі процеси, можна тепер говорити, у нас відшліфовані. На сьогодні в нас сформовано три нитки контейнерних маршрутів, маршрутні відправки до перевалок в євровагони, що розміщені в Закарпатті і навіть на території Польші. Тепер ми знаємо точно, що якщо ми завантажимо контейнерний поїзд, а на це маємо дві доби, щоб не сплачувати додаткові кошти за простій, і відправимо до Одеси, то за дві доби він вже буде на місці, за дві доби може розвантажитися на перевалці й так само за дві доби повернеться назад. Тобто дорога в один бік займає дві доби, а це майже графік руху пасажирського потяга. Раніше, особливо в сезон збору і продажу зернових культур, контейнерний поїзд їхав до місця призначення 12-14 діб.

Через подібні ситуації, які виникали і на інших напрямках перевезень наших вантажів, ми не могли чітко спрогнозувати, коли саме буде доставлена продукція до місця призначення чи сировина на підприємство. Так само у часовій невизначеності щодо своїх дій перебували наші прямі покупці й кінцеві споживачі продукції, трейдери, порти і перевалки, куди доставлялись вантажі. Ми провели значну роботу як всередині самого підприємства, так і з АТ «Укрзалізниця», експедиторами, перевалками, враховували пропозиції, оцінювали логістичні ризики. Крім цього, тісна співпраця з покупцями, з якими постійно контактуємо та узгоджуємо графіки й обсяги відвантаження кожної партії продукції, конкретний день пришвартування в порту судна та інші важливі нюанси виконання договірних зобов’язань, посприяла тому, що вони вже не перебувають у невідомості часу і дня, коли зможуть отримати своє замовлення. Маючи інформацію про те, який саме танкер пливе до порту, ми за допомогою спеціального програмного забезпечення можемо в режимі онлайн визначити, де в конкретний день і час він знаходиться. Також у нас налагоджений зв’язок з усіма вузловими й іншими залізничними станціями, через які перевозиться продукція підприємства й транспортується до нас сировина, тому маємо можливість постійно контролювати і при потребі коригувати графік руху кожного контейнерного чи іншого поїзда, вагона, що їде по коліях «Укрзалізниці» в напрямку до кордонів з іншими країнами, українських споживачів чи до «КАРПАТНАФТОХІМу».

– Основну сировину підприємству доводиться закуповувати за кордоном?

– Так. Газові суміші, прямогонний бензин – це здебільшого закордонні поставки, маршрут яких проходить через значну територію України. Минулого літа перед відділом було поставлено завдання отримати й доставити прямогонний бензин з морських портів, куди він привозився танкерами, на підприємство. Доводилося організовувати зворотну перевалку, підганяти рухомий склад, забезпечувати рух маршрутних поїздів з сировиною на підприємство, розмитнення та злив, подачу порожняка назад в порт. Для роботи виробництв «КАРПАТНАФТОХІМу» необхідно було в місяць прийняти два танкери, а це значить в максимально короткі терміни забезпечити вивезення з порту сировину, бо йшла наступна поставка.

Щодо солі, то її постачаємо з ДП «Артемсіль» (Донецька обл.). Це теж довгий маршрут – 1520 км. Раніше звідти сіль доїжджала до нас за 9-14 діб, тепер перевезення оптимізовано до 4-5 діб. Потяг притягує на станцію Стрий до 50 вагонів-хоперів із сіллю, звідки вона подається на станцію Рожнятів і затягується під розвантаження. Ми стараємось коригувати підхід вантажу, оскільки в цеху з виробництва хлору і каустичної соди мембранним методом спроможні розвантажити за добу 25 хоперів. Відповідно другу частину вагонів тут звільняють від солі за другу добу. Тобто більше двох діб виробничники не затримують у себе рухомий склад. Він відразу після розвантаження знову прямує до Артемівська, бо від ритмічної поставки солі залежить робота цеху на нормальних навантаженнях, коли він споживає до 14 вагонів-хоперів цієї сировини.

– А яка продукція підприємства перевозиться до споживачів вантажними автомобілями, яких стільки багато приїжджає звідусіль?

– Полівінілхлорид суспензійний, поліетилен, каустична сода та деякі інші побічні продукти. Продаж автомобільним транспортом здійснюється на умовах FCA Завод. При цьому наші зобов’язання вважаються виконаними, коли товар завантажено й передано перевізнику, у випадку експорту товар повинен бути замитненим.

– Що за останній час було зроблено в цехах для поліпшення чи пришвидшення процесу навантаження продукції у вагони, цистерни, контейнери й розвантаження сировини?

– Ще перед початком контейнерних відвантажень полівінілхлориду суспензійного було розроблено для цеху з виробництва ПХВСС конструкцію спеціального містка, що встановлюється між двома контейнерами, для руху по ньому навантажувачів з біг-бегами і палетами. Це дозволило водіям цієї спецтехніки проводити одночасно завантаження двох контейнерів.

А в цеху розливу вуглеводнів виробництва етилену і поліетилену проведено реконструкцію зливо-наливної естакади, щоб прискорити процес наливу бензолу в танк-контейнери та зменшити транспортні витрати.

Також хотілося б особливо відзначити те, що власники підприємства вклали значні кошти в ремонт колій нашого залізничного господарства. Зокрема, у проведення капітального ремонту перегону Рожнятів – Кропивник, де було замінено 6 км залізничного полотна, яке переведено з дерев’яних шпал на бетонні, що дозволило зменшити час руху по перегону з 1 години до 35 хвилин. Також проведено відновлення й укладання нового полотна на станціях Кропивник та Хімік Новий, в цеху розливу вуглеводнів. Все це дозволило збільшити місткість під’їзних шляхів підприємства, швидкість руху локомотивів і розширило можливості при виконанні маневрових робіт та при потребі накопичувати на коліях рухомий склад.

Розмову вів Василь ТКАЧУК.

20.02.2020

До уваги споживачів!

ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» повідомляє про намір змінити тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення.

Ярема Рудик: «Ми сьогодні робимо все можливе, аби зберегти кістяк колективу»

І хоча нині товариство КАРПАТНАФТОХІМ через запровадження в державі воєнного стану припинило свою виробничу діяльність і його основні установки знаходиться в стані вимушеного простою, воно й надалі залишається визначальним як для міста Калуша, так і економіки Прикарпаття та України загалом. Про те, в чому полягає така значимість підприємства ми ведемо розмову із заступником генерального директора […]