ВІДЗНАКИ ТОВАРИСТВА
2018р. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" – переможець конкурсу серед підприємств хімічної і нафтохімічної галузей промисловості України
2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.
2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".
2007. ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ” стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення.
2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".
Травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.
Жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.
Червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”
Квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.

Подання зверненнь/скарг/претензій

ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» розглядає звернення/скарги/претензії споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії.

 Звернення/скарга/претензія може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Форми подання звернень

Споживач має право подати звернення/скаргу/претензію:

  • Поштою за адресою : 77306, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Промислова, буд. 4
  • Електронною поштою: mail@knh.com.uaабо ue@knh.com.ua
  • Особисто згідно з графіком прийому. понеділок-четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця з 08:00 до 15:30, вихідні: субота та неділя
  • Телефоном: +38 (03472) 6-01-48, 7-35-42, 7-31-66 розгляд звернень, скарг та претензій споживачів стосовно якості постачання електричної енергії
  • Також через мобільний сервіс «Енергетика Онлайн», де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування

Мобільний додаток можна завантажити з Google Play за назвою Energy Online. З березня 2019 року додаток буде доступний для завантаження в App Store, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group. З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи просимо звертатися на електронну адресу: sergey.zorya@gmail.com

Звернення в інтересах споживача може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від споживача відповідні повноваження, оформлені в установленому чинним законодавством порядку.

Звернення в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подаються їх законними представниками.

Споживачі мають право звертатися до ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, які встановлені чинним законодавством України.

Основні вимоги до звернення

  • У зверненні/скарзі/претензії має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення обов`язково має бути підписано заявником (якщо колективне – заявниками) із зазначенням дати.
  • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
  • До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності.
  • інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.

Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.

 

Терміни розгляду звернень

  • Усі звернення/скарги/претензії розглядаються в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк розгляду не встановлено чинним законодавством. Якщо під час розгляду звернення (скарги/ претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку, строк розгляду може бути продовжено з установленням необхідного строку для розгляду, про що повідомляється особа, яка подала звернення/скаргу/ претензію . При цьому загальний строк розгляду не може перевищувати 45 днів.
  • Звернення/скарги/претензії щодо перевірки правильності рахунків за спожиту електроенергію або рахунків за послуги з розподілу електричної енергії розглядаються у строк до 5 робочих днів з дня отримання такого звернення.

Звернення/скарги/претензії щодо якості електричної енергії  розглядаються протягом 15 днів з дня отримання.

15.01.2019